Το Nature’s House σας προσφέρει εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε ανάμεσα σε χιλιάδες προϊόντα, αυτά που σας ενδιαφέρουν:

  • null  - oline order 1 - Τρόποι Παραγγελίας

    Online Παραγγελία

    Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών σας.

    Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.

  • null  - pliromes apostoles kai epistrofes 48626 NaturesHouseGR  1024x930 - Τρόποι Παραγγελίας

    Παραγγείλετε Τηλεφωνικά

    Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας στο 2441-300-452 ή αν θέλετε, το 694-715-5022 για κλήσεις Viber, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 21:00 (εκτός αργιών) και Σαββάτο 09:00 – 14:00

    Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

    Προσοχή: τηλεφωνικές παραγγελίες με τρόπο πληρωμής που απαιτεί να κάνετε Login σε υπηρεσίες τραπεζικών ή άλλων αντίστοιχων ιδρυμάτων δεν μπορούν να γίνουν τηλεφωνικά.

  • null  - order by email 1 - Τρόποι Παραγγελίας

    Παραγγείλετε στέλνοντας email

    Στείλτε μας email στο orders@natureshouse.gr, αναφέροντάς μας τους κωδικούς των προϊόντων που θέλετε να παραγγείλετε.

    Σε αυτή την περίπτωση, η παραγγελία σας θα χρειαστεί να επιβεβαιωθεί τηλεφωνικά, οπότε είναι απαραίτητο να μας δώσετε έναν τηλεφωνικό αριθμό (κατά προτίμηση κινητό) στο οποίο και μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

  • null  - visit our store find us on map 1020x1024 - Τρόποι Παραγγελίας

    Επισκεφθείτε το φυσικό μας κατάστημα

    Μπορείτε να επισκεφτείτε το φυσικό μας κατάστημά μας στην Καρδίτσα, στην διεύθυνση Ηρώων Πολυτεχνείου 39.

    Εκεί, το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε. Κάνετε κλικ - foreign - Τρόποι Παραγγελίας εδώ για να δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας αλλά και για να δείτε οδηγίες για το πως θα μας βρείτε.

 Προσοχή: Οι τηλεφωνικές παραγγελίες όπως και οι παραγγελίες μέσω email, δεν μπορούν να ολοκληρωθούν με τρόπο πληρωμής που απαιτεί να κάνετε Login σε υπηρεσίες τραπεζικών ή άλλων αντίστοιχων ιδρυμάτων, διότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν να γίνει τηλεφωνικά ή από άλλο πρόσωπο παρά μόνο από τον κάτοχο των κωδικών εισόδου.

ΘΕΜΑΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ

Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι. Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής:

Εφόσον η έδρα σας είναι στην Ελλάδα: και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το - foreign - Τρόποι Παραγγελίας Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήλωσης εργασιών την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί. Προσοχή, η συγκεκριμένη παράγραφος δεν αφορά σε Ιδιώτες.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΗΔΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στον αριθμό 2441-300-452, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 18:00 (εκτός αργιών) και Σαββάτο 09:00 – 14:00 ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) στο orders@natureshouse.gr

ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ EMAILS

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από το Nature’s House. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα), πράγμα για το οποίο θα ενημερωθείτε σχετικά με νέα ηλεκτρονικά μηνύματα.

Κατά τη διαδικασία ελέγχων εγκυρότητας της παραγγελίας σας αλλά και εφόσον έπειτα αυτή γίνει αποδεκτή, καθ’ όλη την εξέλιξή της μέχρι και ολοκλήρωση και αποστολή της, θα λαμβάνετε αυτοματοποιημένα ηλεκτρονικά μηνύματα στο λογαριασμό email που θα μας δηλώσετε.

Είναι απαραίτητο να έχετε πλήρη πρόσβαση σε αυτά τα email και να διασφαλίσετε την παραλαβή τους. Συχνά, τα ενημερωτικά αυτά μηνύματα, χαρακτηρίζονται εσφαλμένα ως spam (ενοχλητικά email) και μεταφέρονται σε λίστες ανεπιθύμητων ή ακόμα χειρότερα, διαγράφονται οριστικά πριν καν αναγνωστούν.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε μέσω της ενότητας «- foreign - Τρόποι Παραγγελίας Ο Λογαριασμός μου / Παραγγελίες» στο λογαριασμό σας, να βλέπεται την πορεία εκτέλεσης της καθώς και το ιστορικό των παλαιότερων παραγγελιών σας.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το - foreign - Τρόποι Παραγγελίας Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών