Το Nature’s House σας προσφέρει εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε ανάμεσα σε χιλιάδες προϊόντα, αυτά που σας ενδιαφέρουν:

  • null

    Online Παραγγελία

    Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών σας.

    Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.

  • null

    Επισκεφθείτε το φυσικό μας κατάστημα

    Μπορείτε να επισκεφτείτε το φυσικό μας κατάστημά μας στην Καρδίτσα, στην διεύθυνση Ηρώων Πολυτεχνείου 39.

    Εκεί, το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε. Κάνετε κλικ  εδώ για να δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας αλλά και για να δείτε οδηγίες για το πως θα μας βρείτε.

 Προσοχή: Οι τηλεφωνικές παραγγελίες όπως και οι παραγγελίες μέσω email, δεν μπορούν να ολοκληρωθούν με τρόπο πληρωμής που απαιτεί να κάνετε Login σε υπηρεσίες τραπεζικών ή άλλων αντίστοιχων ιδρυμάτων, διότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν να γίνει τηλεφωνικά ή από άλλο πρόσωπο παρά μόνο από τον κάτοχο των κωδικών εισόδου.

ΘΕΜΑΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ

Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι. Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής:

Εφόσον η έδρα σας είναι στην Ελλάδα: και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το  Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήλωσης εργασιών την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί. Προσοχή, η συγκεκριμένη παράγραφος δεν αφορά σε Ιδιώτες.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΗΔΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στον αριθμό 2441-300-452, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 18:00 (εκτός αργιών) και Σαββάτο 09:00 – 14:00 ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) στο [email protected]

ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ EMAILS

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από το Nature’s House. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα), πράγμα για το οποίο θα ενημερωθείτε σχετικά με νέα ηλεκτρονικά μηνύματα.

Κατά τη διαδικασία ελέγχων εγκυρότητας της παραγγελίας σας αλλά και εφόσον έπειτα αυτή γίνει αποδεκτή, καθ’ όλη την εξέλιξή της μέχρι και ολοκλήρωση και αποστολή της, θα λαμβάνετε αυτοματοποιημένα ηλεκτρονικά μηνύματα στο λογαριασμό email που θα μας δηλώσετε.

Είναι απαραίτητο να έχετε πλήρη πρόσβαση σε αυτά τα email και να διασφαλίσετε την παραλαβή τους. Συχνά, τα ενημερωτικά αυτά μηνύματα, χαρακτηρίζονται εσφαλμένα ως spam (ενοχλητικά email) και μεταφέρονται σε λίστες ανεπιθύμητων ή ακόμα χειρότερα, διαγράφονται οριστικά πριν καν αναγνωστούν.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε μέσω της ενότητας “ Ο Λογαριασμός μου / Παραγγελίες” στο λογαριασμό σας, να βλέπεται την πορεία εκτέλεσης της καθώς και το ιστορικό των παλαιότερων παραγγελιών σας.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το  Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών