ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η Nature’s House σέβεται και εφαρμόζει απόλυτα την κείμενη Ελληνική Νομοθεσία που αφορά στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, όπως αυτή περιγράφατε από τον Κώδικα Δεοντολογίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το σύνολο μιας παραγγελίας ή κάποια από τα προϊόντα που έχετε αγοράσει και παραλάβει από το Nature’s House, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε σύμφωνα με τους παρακάτω ειδικούς όρους και προϋποθέσεις, που απορρέουν από τις υποχρεώσεις, τα δικαιώματα και τις ευθύνες επιχειρήσεων και καταναλωτών.
Σας παρακαλούμε έχετε υπόψιν πως πριν την οποία σας ενέργεια επιστροφής και όπως αναφέρουμε και παραπάνω, θα πρέπει να έχετε αποστείλει προηγούμενος ένα αίτημα επιστροφής (RMA) από την παρακάτω φόρμα.
Αυτό, θα διευκολύνει και εμάς και εσάς έτσι ώστε να εντοπίσουμε τυχόν προβλήματα και δυσλειτουργίες και να προετοιμάσουμε όλες τις απαραίτητες εκ μέρους μας ενέργειες για την οικονομική σας τακτοποίηση. Εάν δεν έχει υποβληθεί το αίτημα επιστροφής τότε η παραλαβή των προϊόντων εκ μέρους μας ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί με προφανή προβλήματα και για τα δύο μέρη.
Εμφάνιση Φόρμας Υποβολής Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντων
[gravityform id=”2″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή εφόσον δεν έχει αποσταλεί από το Nature’s House.
Σας ενημερώνουμε μέσω email για όλα τα στάδια εξέλιξης της παραγγελίας, σας παρακαλούμε δείτε εκεί για να είστε σίγουροι για το τρέχων κάθε φορά στάδιο πριν υποβάλετε κάποιο αίτημα ακύρωσης.
Η ακύρωση εκ μέρους σας μπορεί να γίνει μέσω τηλεφώνου ή email.
Εάν έχει γίνει ηλεκτρονική πληρωμή της παραγγελίας σας (μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας ή μέσω PayPal και VivaPayments) τότε η αξία της αγοράς σας επιστρέφεται στο ακέραιο και χωρίς καμιά δικιά σας επιβάρυνση. Συνήθως η επιστροφή γίνεται στο ίδιο μέσω πληρωμής που χρησιμοποιήσατε.
Εάν έχει γίνει κατάθεση σε τράπεζα και έχετε χρεωθεί έξοδα για την πληρωμή σας, αυτό το επιπλέον ποσό δεν μπορεί να σας επιστραφεί. Θα σας επιτραφεί στο ακέραιο η αξία της παραγγελίας και στην ίδια Τράπεζα από την οποία εκτελέσατε την πληρωμή.
Εάν δεν προλάβετε και η παραγγελία σας αποσταλεί, τότε δεν μπορεί να γίνει ακύρωση παραγγελίας και θα πρέπει να υποβάλετε ένα αίτημα επιστροφής προϊόντων, με τη διαδικασία που περιγράφουμε παραπάνω ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΡΙΕΡ!