Δίαιτες, Εγκυκλοπαίδεια

6+1 τροφές που ρίχνουν τη χοληστερίνη

Ποιες είναι οι 6+1 τροφές που ρίχνουν τη χοληστερίνη;

Η υψηλή χοληστερίνη είναι μια πολύ ύπουλη και επικίνδυνη κατάσταση που μπορεί να προκαλέσει ή να επιδεινώσει καρδιαγγειακά νοσήματα και καρδιοπάθειες, όπως και πολλά άλλα προβλήματα. Πριν ξεκινήσουμε τα χάπια, εφόσον αυτό είναι και η προτροπή του γιατρού μας, καλό είναι να προσπαθήσουμε να τη “ρίξουμε” μόνοι μας. Πως; Μα, με τη διατροφή μας!

Υπάρχουν τροφές, που βελτιώνουν τα επίπεδά της αλλά προλαμβάνουν και την αύξησή της. Ας δούμε ποιες είναι αυτές και πώς πρέπει να τις καταναλώνουμε:

1. Το κρεμμύδι, ασχέτως αν το καταναλώνεις ωμό η μαγειρεμένο.


2. Το σκόρδο, το οποίο καλό είναι να καταναλώνεις ωμό αν θες να λαμβάνεις στο μέγιστο τις θεραπευτικές του ιδιότητες.


3. Τα μύρτιλα και τα μούρα, δύο από τις καλύτερες επιλογές στη μάχη για την πτώση της χοληστερίνης.


4. Το αβοκάντο, το οποίο ρίχνει την κακή χοληστερίνη ανεβάζοντας ταυτόχρονα την καλή.


5. Το κρασί, το οποίο ανεβάζει τα επίπεδα της καλής χοληστερίνης μειώνοντας το ρίσκο εμφάνισης προβλημάτων στην καρδιά.


6. Η ντομάτα, ένας από τους ισχυρότερους συμμάχους σου ενάντια στη συσσώρευση χοληστερίνης στα τοιχώματα των αρτηριών.


7. Το μήλο, ένα διατροφικό όπλο ενάντια στην κακή χοληστερίνη.